töltés

Edzéstervek - Az online sportlabor

Fekvőtámasz oldalra fordulva kitartással

Fekvőtámasz oldalra fordulva kitartással

 

Fekvőtámasz oldalra fordulva kitartással Forrás: Mozgásvilág.huFekvőtámasz oldalra fordulva kitartással Forrás: Mozgásvilág.hu

 

Ugyanazokat az izomcsoportokat dolgoztatja meg, mint a hagyományos fekvőtámasz (tricepsz, váll, deltaizom első része), plusz a kitartással további hasizom- rotáló gerincizom és stabilizálóizom erősítésre is alkalmas.

Kezdőpozíció
A törzs egyenes, a kezek vállszélességnél kicsit szélesebben a földön. A hüvelykujj befelé, a többi ujj előre néz. A karok egyenesek.

Gyakorlat
Karhajlítás, majd karnyújtás és karnyújtásból egyből egyik kar emelés törzsfordítással. Felváltva, mindkét irányba.


  • Nyomtasd ki

    Kinyomtatom

    A klasszikus módszer híve vagy? Nyomtasd ki az egész gyakorlatot, vidd magaddal bárhová és csináld amikor jólesik.

  • Oszd meg

    Megosztom

    Ismerősöd épp egy ilyen weboldalt keres? Vagy szeretnéd, ha együtt próbálnátok ki? Küldd el neki és eddzetek társaságban.