töltés

Edzéstervek - Az online sportlabor

Suspended Pike - 'bicska' TRX szalaggal

Suspended Pike - 'bicska' TRX szalaggal

 

Suspended Pike - kezdő pozíció Forrás: Mozgásvilág.huSuspended Pike - Végső pozíció Forrás: Mozgásvilág.hu

 

Kezdőpozíció
Alkartámasz hason fekve, lábad a fitnesz-szalag kengyelébe legyen beakasztva. A szalagot hagyd olyan hosszúságúra, hogy a kiinduló pozícióban tested vízszintes legyen. Ha fal mellé rögzítetted a szalagod, lábbaddal ne támaszkodj a falhoz/bordásfalhoz. Csípőd ne ejtsd be. 

Gyakorlat
Csípődet húzd előre egészen addig, mígnem felsőtested teljesen függőleges pozícióba kerül. Tartsd ki, majd óvatosan engedd vissza.

Nehezítheted a gyakorlatot, ha alkartámasz helyett nyújtott karral normál fekvőtámasz pozícióban végzed.


  • Nyomtasd ki

    Kinyomtatom

    A klasszikus módszer híve vagy? Nyomtasd ki az egész gyakorlatot, vidd magaddal bárhová és csináld amikor jólesik.

  • Oszd meg

    Megosztom

    Ismerősöd épp egy ilyen weboldalt keres? Vagy szeretnéd, ha együtt próbálnátok ki? Küldd el neki és eddzetek társaságban.