töltés

Edzéstervek - Az online sportlabor

Suspended Lunge - Kitörés hátrafelé TRX szalaggal

Suspended Lunge - Kitörés hátrafelé TRX szalaggal

 

Suspended Lunge - Kezdő pozíció Forrás: Mozgásvilág.huSuspended Lunge - Végső pozíció Forrás: Mozgásvilág.hu

 

Erős koordinációt igénylő gyakorlat, ami közben a láb mellett a törzsizomzat is erősen dolgozik.

Kezdőpozíció
Testsúlyodat helyezd az egyik lábadra, másikat akaszd a fitnesz-szalagba. Törzsed egyenes, tekinteted előre néz. Kezeid lazán a tested mellett, vagy karlendítő pozícióban, mint a futásnál.

Gyakorlat
Engedd lefelé a súlypontodat, közben a tested hátrafelé is mozog. A gyakorlat akkor sikeres, ha a behajlított lábad alsó lábszára végig függőleges marad. Törzsed végig tartsd egyenesen. A hátsó, beakasztott lábadra annyit terhelj, ami az egyensúlyban maradáshoz szükséges.

Egyszerre csak az egyik lábadra dolgozz, majd sorozatonként cserélj (ne egyesével váltva).


  • Nyomtasd ki

    Kinyomtatom

    A klasszikus módszer híve vagy? Nyomtasd ki az egész gyakorlatot, vidd magaddal bárhová és csináld amikor jólesik.

  • Oszd meg

    Megosztom

    Ismerősöd épp egy ilyen weboldalt keres? Vagy szeretnéd, ha együtt próbálnátok ki? Küldd el neki és eddzetek társaságban.