töltés

Edzéstervek - Az online sportlabor

Suspended Crunch - függesztett hasprés TRX szalaggal

Suspended Crunch - függesztett hasprés TRX szalaggal

 

Suspended Crunch - Kezdőpozíció Forrás: Mozgásvilág.huSuspended Crunch - Végső pozíció Forrás: Mozgásvilág.hu

 

A gyakorlat előnye, hogy a hagyományos felüléshez képest kevésbé terheli a törzset, a hasizom munka mégis markáns marad.

Kezdőpozíció
Alkartámasz hason fekve, lábad a fitnesz-szalag kengyelébe legyen beakasztva. A szalagot hagyd olyan hosszúságúra, hogy a kiinduló pozícióban tested vízszintes legyen. Ha fal mellé rögzítetted a szalagod, lábbaddal ne támaszkodj a falhoz/bordásfalhoz. Csípőd ne ejtsd be. 

Gyakorlat
Térdeidet páros lábbal húzd fel magad alá "koppanásig", majd óvatosan engedd vissza.

Nehezítheted a gyakorlatot, ha alkartámasz helyett nyújtott karral normál fekvőtámasz pozícióban végzed.


  • Nyomtasd ki

    Kinyomtatom

    A klasszikus módszer híve vagy? Nyomtasd ki az egész gyakorlatot, vidd magaddal bárhová és csináld amikor jólesik.

  • Oszd meg

    Megosztom

    Ismerősöd épp egy ilyen weboldalt keres? Vagy szeretnéd, ha együtt próbálnátok ki? Küldd el neki és eddzetek társaságban.