töltés

Edzéstervek - Az online sportlabor

Roll Out - Kigördülés TRX szalaggal

Roll Out - Kigördülés TRX szalaggal

 

Roll Out - Kezdő pozíció Forrás: Mozgásvilág.huRoll Out - Végső pozíció Forrás: Mozgásvilág.hu

 

A haskerekezés (alias fogyirolizás) fitnesz-szalagos verziója.

Kezdőpozíció
Térdelj háttal a fitnesz-szalag felfüggesztési pontjának, kéz mellsó középtartásban, törzsöd és combod egy síkban.

Gyakorlat
Gördülj előre addig, amíg bírsz, tartsd meg picit a végállásban és lassan vissza. Kezeid nyújtva emeld a fejed fölé. Feneked ne told ki és tested maradjon egy vonalban (ne hajolgass).

Állva is végezheted a gyakorlatot (Standing Roll Out). Ebben az esetben ügyelj rá, hogy törzsed és a lábad végig egyvonalban maradjon, a lábfejednél legyen a forgáspont. Minél előrébb dölsz, annál nehezebb.


  • Nyomtasd ki

    Kinyomtatom

    A klasszikus módszer híve vagy? Nyomtasd ki az egész gyakorlatot, vidd magaddal bárhová és csináld amikor jólesik.

  • Oszd meg

    Megosztom

    Ismerősöd épp egy ilyen weboldalt keres? Vagy szeretnéd, ha együtt próbálnátok ki? Küldd el neki és eddzetek társaságban.