töltés

Edzéstervek - Az online sportlabor

Zsírégető, alakformáló edzés

Zsírégető, alakformáló edzés

Kiss Virág

Kiss Virág

Testépítés- Bikini modell

Arnold Classic Europe 2013, I. helyezés - Arnold Classic USA 2014, III. helyezés - IFBB MEFOB 2015, I. helyezés - IFBB EB 2015, IV. helyezés

Virág életében a sport mindig fontos szerepet játszott. A futópályáról 2007-ben csábították el a fitnesz világába. Egy 2011-es sérülést követően kezdett el fitnesz modellkedni, ami igen jó döntésnek bizonyult, hiszen Virág Európa- és világbajnoki címmel is büszkélkedhet. 

Virág általában heti 6 edzést teljesít, ez 1,5 óra súlyzózásból és 20-40 perc kardióból áll, de a mozgás mellett természetesen az egészséges és kiegyensúlyozott étkezésre is rendkívül ügyel. Virág rendszeresen ír edzés és étkezési tanácsokat, edzés videókat forgat, a közösségi oldalakon aktív, melynek köszönhetően rengeteg embert motivál és indít el az egészséges életmód útján. Virág a sport mellett jogi egyetemi tanulmányokat folytat és már magáénak tudhat egy angol nyelvű politológia diplomát is.

 

Alakformáló edzés Kiss Virágtól

Vess búcsút az integető hájnak formáld a combod és a feneked.

A gyakorlatok között kevés pihenőt tarts.

A teljes felülés kettlebellel és a guggolás felugrással gyakorlatokat bontsd szét 4 körre, így körönként 12, illetve 20 ismétlést kell végrehajtanod (vagy változtasd kedvedre a mennyiséget).

A tricepsz fej mögött tárcsával és a sussy guggolás gyakorlatokat három körben hajtsd végre, 12 és 15 ismétléssel.

 

futopad-1-.JPG kettlebell-2-.JPG
guggugras-1-.JPG tarcsa-2-.JPGsissy-1-.JPG

 


  • Importáld

    Teljesítem

    Tedd be az online edzésnaplódba egy gombnyomással és kövesd a fejlődésed!

  • Nyomtasd ki

    Kinyomtatom

    A klasszikus módszer híve vagy? Nyomtasd ki az egész gyakorlatot, vidd magaddal bárhová és csináld amikor jólesik.

  • Oszd meg

    Megosztom

    Ismerősöd épp egy ilyen weboldalt keres? Vagy szeretnéd, ha együtt próbálnátok ki? Küldd el neki és eddzetek társaságban.