töltés

Edzéstervek - Az online sportlabor

Talperősítő gyakorlatok Poór Brigivel

Talperősítő gyakorlatok Poór Brigivel

Önmagában a futás remekül képes edzeni a futáshoz szükséges izomzatot, azonban a sérülések elkerülése miatt időnként szükség van olyan kiegészítő gyakorlatokra, amivel az apróbb, ámde a mozgáshoz nélkülözhetetlen izmokat külön is tudjuk erősíteni. Különösen a talajra érkezéskor és elrugaszkodáskor vesszük igénybe talpizmainkat, amelyek erősítésével a helyes futótechnika elérését és megtartását is elérhetjük.

A talperősítő gyakorlatokat valamennyi futóedzésünk előtt/után alkalmazhatjuk, de különálló kiegészítő edzésként is beiktatható a mindennapokba.

A gyakorlatokat Poór Brigitta tereptriatlonista világ- és Európa-bajnok segítségével mutatjuk be nektek.

 

 

Lábujjterpesz  

Lábujjterpesz

A gyakorlat bemutatása itt...

     
Lábujj nyomás/feszítés  

 

Lábujj nyomás/feszítés

A gyakorlat bemutatása itt...

     
Lábboltozat-emelés  

Lábboltozat-emelés

A gyakorlat bemutatása itt...

     
Leblendítés lábboltozat-emeléssel  

Láblendítés lábboltozat-emeléssel

A gyakorlat bemutatása itt...

 

     
Vádlifeszítés lábujj nyomás/feszítéssel  

Vádlifeszítés lábujj nyomás/feszítéssel

A gyakorlat bemutatása itt...

 

Edzés

Edzés

Talperősítéss

Gyakorlat Mennyiség

Lábboltozat-emelés

00:02:00 óó:pp:mp

Lábujjterpesz

00:02:00 óó:pp:mp

Lábujj nyomás/feszítés

00:02:00 óó:pp:mp

Láblendítés boltozatemeléssel

00:02:00 óó:pp:mp

Vádlifeszítés lábujj nyomás/feszítéssel

00:02:00 óó:pp:mp


  • Importáld

    Teljesítem

    Tedd be az online edzésnaplódba egy gombnyomással és kövesd a fejlődésed!

  • Nyomtasd ki

    Kinyomtatom

    A klasszikus módszer híve vagy? Nyomtasd ki az egész gyakorlatot, vidd magaddal bárhová és csináld amikor jólesik.

  • Oszd meg

    Megosztom

    Ismerősöd épp egy ilyen weboldalt keres? Vagy szeretnéd, ha együtt próbálnátok ki? Küldd el neki és eddzetek társaságban.