töltés

Edzéstervek - Az online sportlabor

Crosstraining edzés Tóth Marcival #3

Crosstraining edzés Tóth Marcival #3

Crosstraining edzés súlyokkal

4 x 8 ismétlés percenkénti beleindulással. (Kivétel a kitörés, itt 4 x 6- 6 ismétlés lábanként!) 8 gyakorlat, összesen 32 perc. 

Használt eszközök: súlyzó, sparrowbag (helyettesíthető kettlebellel, vagy súllyal)

Edzés

Bemelegítés

Cross Training bemelegítés Tóth Marcival

Gyakorlat Mennyiség

Egy kezes plank

2 db

00:00:30 óó:pp:mp

Csípőemelés lábnyújtással

2 db

00:00:30 óó:pp:mp

Bolgár guggolás

20 db

Fekvőtámaszba kisétálás

20 db

Edzés


  • Importáld

    Teljesítem

    Tedd be az online edzésnaplódba egy gombnyomással és kövesd a fejlődésed!

  • Nyomtasd ki

    Kinyomtatom

    A klasszikus módszer híve vagy? Nyomtasd ki az egész gyakorlatot, vidd magaddal bárhová és csináld amikor jólesik.

  • Oszd meg

    Megosztom

    Ismerősöd épp egy ilyen weboldalt keres? Vagy szeretnéd, ha együtt próbálnátok ki? Küldd el neki és eddzetek társaságban.