töltés

Edzéstervek - Az online sportlabor

A szépségkirálynő edzése

A szépségkirálynő edzése

Kulcsár Edina (Miss World második helyezett és Miss Europe cím nyertese) kedvenc fenék- és combformáló gyakorlatait mutatta meg nekünk, mi pedig Nektek.

A gyakorlatok végrehajtásához konditermi gépeket használtunk, de könnyen helyettesíthetőek más eszközökkel, vagy akár eszköz nélkül is végrehajthatóak.

 

Popsi- és combformáló edzés

Az edzés egy körből áll, minden szernél 4x15 ismétlésszámot hajts végre. Az ismétlések között rövid, 30-60 másodperc pihenőt tarts, a szerek között pedig csak épp annyit, amennyi az egyik szerről átérsz a másikhoz.

A gyakorlatok leírásához kattints a képekre!

 

1. Guggolás súllyal, egyenes háttal   2. Padra lépés súllyal
Guggolás súllyal egyenes háttal   Padra lépés súllyal
     
3. Egy lábon guggolás súllyal   4. Csípőfeszítés súllyal
Egy lábon guggolás súlllyal   Csípőfeszítés súllyal
     
5. Hátsó comb bicepsz és nagy farizom gyakorlat   6. Hátsó comb gyakorlat
Hátsó comb bicepsz és nagy farizom gyakorlat   Hátsó comb gyakorlat
     
7. Román felhúzás    
Román felhúzás    
     

  • Importáld

    Teljesítem

    Tedd be az online edzésnaplódba egy gombnyomással és kövesd a fejlődésed!

  • Nyomtasd ki

    Kinyomtatom

    A klasszikus módszer híve vagy? Nyomtasd ki az egész gyakorlatot, vidd magaddal bárhová és csináld amikor jólesik.

  • Oszd meg

    Megosztom

    Ismerősöd épp egy ilyen weboldalt keres? Vagy szeretnéd, ha együtt próbálnátok ki? Küldd el neki és eddzetek társaságban.