töltés

Edzéstervek - Az online sportlabor

Evező gyakorlat gumikötéllel

Evező gyakorlat gumikötéllel

Evező gyakorlat gumikötéllel Evező gyakorlat gumikötéllel

 

Szemben állva a kerettel, enyhén rogyasztott térdekkel és feszes merevítőizmokkal állunk

-A könyököket a testhez közelítve, a gumikötelet folyamatosan mozgatva, a lapockákból indítjuk el a mozgást, egészen addig, amíg a lapockák szinte össze nem érnek. Ebben a pozícióban megfeszítjük a hátizomzatot, majd szépen visszaengedjük a kezdőpozícióba a gumikötelet, a lapockákkal és a vállal végigkísérve a kötél útját.

-Széles hátizom, csuklyás izom, lapocka közelítő izmok, bicepsz.


  • Nyomtasd ki

    Kinyomtatom

    A klasszikus módszer híve vagy? Nyomtasd ki az egész gyakorlatot, vidd magaddal bárhová és csináld amikor jólesik.

  • Oszd meg

    Megosztom

    Ismerősöd épp egy ilyen weboldalt keres? Vagy szeretnéd, ha együtt próbálnátok ki? Küldd el neki és eddzetek társaságban.