töltés

Edzéstervek - Az online sportlabor

Combfeszítő gyakorlat fitness géppel

Combfeszítő gyakorlat fitness géppel

Ennél a gyakorlatnál géptől függően a lábszár a kiindulási pontnál akár 90 foknál kisebb szöget is bezárhat, de ez nem gond, mert itt nem dolgozunk akkora súlyokkal, hogy ez a térdnek káros lenne. Fontos, hogy mindig nyújtsuk ki a lábat rendesen, és figyeljünk a dinamizmusra, azaz lenti állásnál azonnal indítsuk el a súlyt, és inkább kinyújtott helyzetben legyen némi megállás. 

 

Hogyan?
Ülj be a gépbe, hátadat támaszd a háttámlának, gerinctartásod legyen egyenes. Úgy állítsd be a gépet, hogy a térded a gép forgáspontjával legyen egy vonalban, a párnázott súly pedig a boka hajlatában legyen. Használd a kétoldali kapaszkodókat.

A térdedet nyújtva addig emeld a súlyt, míg az alsó végtagod teljesen egyenes nem lesz. Térj vissza kiindulóhelyzetbe, majd ismételd meg a gyakorlatot.

Ne lendületből dolgozz! A hátad alsó része maradjon a támlán, ne emelkedj fel és ne dülöngélj előre-hátra.

A térdnyújtó-feszítő izmokat megfeszítve végezd a gyakorlatot, ne a boka körüli izmokkal. A fogantyúk húzásával se próbálj lendülethez jutni.

 

Combfeszítő gyakorlat alapállás

Combfeszítő gyakorlat feszítés

 

Ez a gyakorlat is része Kuttor Csaba szezonra felkészítő kerékpáros/triatlon edzéstervének. A különböző erősítő és TRX gyakorlatok spinninggel ötvözve tökéletes formába hoznak mire itt a szezon!

Olvasd el az alapelveket és a Mozgásvilág edzésnapló segítségével csináld végig egyszerűen!


  • Nyomtasd ki

    Kinyomtatom

    A klasszikus módszer híve vagy? Nyomtasd ki az egész gyakorlatot, vidd magaddal bárhová és csináld amikor jólesik.

  • Oszd meg

    Megosztom

    Ismerősöd épp egy ilyen weboldalt keres? Vagy szeretnéd, ha együtt próbálnátok ki? Küldd el neki és eddzetek társaságban.