töltés

Edzéstervek - Az online sportlabor

Chest Press - fekvőtámasz TRX szalaggal

Chest Press - fekvőtámasz TRX szalaggal

 

Chest Press - Kezdő pozíció Forrás: Mozgásvilág.huChest Press - Végső pozíció Forrás: Mozgásvilág.hu

 

Kezdőpozíció
Állj enyhe terpeszbe (minél szélesebb, annál stabilabb), törzsed és lábaid egy vonalban kb 45 fokos szöget zárjon be a talajjal (minél hosszabbra hagyod a szalagod és minél közelebb van a tested a felfüggesztési ponthoz, annál nehezbb). Csuklód tartsd egyenesen, ne törd be. A szalag és a karjaid között olyan szöget állítsd be, hogy karhajlításnál ne dörzsöljön.

Gyakorlat
Hajlítsd be a karjaidat, közben törzsed és lábad maradjon egyvonalban, csuklód egyenes, csak a lábbujaid billennek. Engedd le nagyjából addig, hogy az alkarod és a felkarod 90 fokos szöget zárjon be, majd told vissza magad.

Ha nagyon instabil, vagy nehéz a gyakorlat, egyik lábad előre is teheted.


  • Nyomtasd ki

    Kinyomtatom

    A klasszikus módszer híve vagy? Nyomtasd ki az egész gyakorlatot, vidd magaddal bárhová és csináld amikor jólesik.

  • Oszd meg

    Megosztom

    Ismerősöd épp egy ilyen weboldalt keres? Vagy szeretnéd, ha együtt próbálnátok ki? Küldd el neki és eddzetek társaságban.