töltés

Edzéstervek - Az online sportlabor

Bicepszhajlítás franciarúddal

Bicepszhajlítás franciarúddal

Bicepszhajlítás franciarúddal Bicepszhajlítás franciarúddal

 

A bicepszhajlítás franciarúddal egy alap tömegnövelő gyakorlat. A csukló kímélése szempontjából a francia rúd kedvezőbb lehet, mint a hagyományos egyenesrúd.

Kezdőpozíció

Vállszélességnél kicsit szélesebben fogjuk meg a rudat. Álljunk stabilan.

Gyakorlat

Az alkar hajlításával lendületvétel nélkül mozdítsuk fel a rudat a mellkasunk irányába úgy, hogy a könyökünk változatlan pozícióban marad. Figyeljünk arra, hogy a törzsünk és a felkarunk ne mozogjon. A fenti pozícióban feszítsünk rá a bicepszre, majd lassan koncentráltan engedjük vissza a rudat a kiinduló pozícióba.

A gyakorlat során terhelést kap a bicepsz és az alkar.


  • Nyomtasd ki

    Kinyomtatom

    A klasszikus módszer híve vagy? Nyomtasd ki az egész gyakorlatot, vidd magaddal bárhová és csináld amikor jólesik.

  • Oszd meg

    Megosztom

    Ismerősöd épp egy ilyen weboldalt keres? Vagy szeretnéd, ha együtt próbálnátok ki? Küldd el neki és eddzetek társaságban.