töltés

Edzéstervek - Az online sportlabor

Bicepsz Curl - bicepszgyakorlat TRX szalaggal

Bicepsz Curl - bicepszgyakorlat TRX szalaggal

 

Bicepsz Curl - Kezdő pozíció Forrás: Mozgásvilág.huBicepsz Curl - Végső pozíció Forrás: Mozgásvilág.hu

 

Kezdőpozíció
Állj enyhe terpeszbe (minél szélesebb, annál stabilabb), törzsed és lábaid egy vonalban, tekinteted előre néz. Két kezeddel kapaszkodj a fitnesz-szalagba és dőlj hátra (kezdd 45 fokos szögben, de minél nagyobb a dőlésszög, annál nehezebb). Karod derékszögben álljon a törzsedhez képest, tenyereid felfelé nézzenek.

Gyakorlat
Kiemelt könyökkel húzd magad felfelé úgy, hogy a felkarod és a törzsed között továbbra is maradjon a derékszög. Akkor jó a gyakorlat, ha a csuklód nagyjából a füled magasságába kerül. Lassan engedd vissza.


  • Nyomtasd ki

    Kinyomtatom

    A klasszikus módszer híve vagy? Nyomtasd ki az egész gyakorlatot, vidd magaddal bárhová és csináld amikor jólesik.

  • Oszd meg

    Megosztom

    Ismerősöd épp egy ilyen weboldalt keres? Vagy szeretnéd, ha együtt próbálnátok ki? Küldd el neki és eddzetek társaságban.