töltés

Edzéstervek - Az online sportlabor

Bemelegítő lábgyakorlat SMR hengerrel

Bemelegítő lábgyakorlat SMR hengerrel

  

Ez a gyakorlatsorozat edzés előtt kellőképpen átmasszírozza a lábizmokat, így a testmozgásnak már felpezsdített izomzattal állhatsz neki.

1. Hason fekve combodat tedd a hengerre, alkarodon támaszkodj. Haladj előre-hátra térdtől csípőhorpaszig.

2. Oldalt fekve combodat tedd a hengerre, két tenyereden támaszkodj. Mozgasd lábad a hengeren előre-hátra.

3. Páros lábbal (haladók egyesével is csinálhatják) helyezkedj az SMR hengerre, kezeiddel támaszkodj meg. Mozogj előre-hátra úgy, hogy a henger a farizomtól, egészen a térdhajlatig lemasszírozzon.

4. Hason fekve, egyik lábad behajlítva tedd a hengerre. Jobbra-balra hengergetve mozgasd át az egész combodat.

5. Egyik alkaroddal támaszkodj meg, feneked tedd a hengerre a lent lévő kezeddel megegyező oldali lábad tedd a földre, másikat húzd fel az ellenkező térdedre. Így enyhén oldalra dőlve gurulj előre-hátra.

 

Bemelegítő lábgyakorlat SMR hengerrel Bemelegítő lábgyakorlat SMR hengerrel

Bemelegítő lábgyakorlat SMR hengerrel Bemelegítő lábgyakorlat SMR hengerrel

Bemelegítő lábgyakorlat SMR hengerrel


  • Nyomtasd ki

    Kinyomtatom

    A klasszikus módszer híve vagy? Nyomtasd ki az egész gyakorlatot, vidd magaddal bárhová és csináld amikor jólesik.

  • Oszd meg

    Megosztom

    Ismerősöd épp egy ilyen weboldalt keres? Vagy szeretnéd, ha együtt próbálnátok ki? Küldd el neki és eddzetek társaságban.