töltés

Edzéstervek - Az online sportlabor

Maratoni felkészülés az utolsó 3 hétre

Maratoni felkészülés az utolsó 3 hétre

Általános tapasztalat,

hogy az egyénileg felkészülők az utolsó három hétben az izgalom miatt nem a megfelelő edzésmódokat választják. Ha már rászántad ez elmúlt hónapokat a felkészülésre, figyelj oda az utolsó három hétre is!

Magyarázat a tervhez

VT = Tervezett versenytempó (min/km)

REP = 50-70 m fokozó futás, max tempóig, hosszú kifutással. 

 

ensport - a tudatos teljesítmény

 

 

Hétfő
Kedd
Szerda
Csütörtök
Péntek
Szombat
Vasárnap
1. hét
2. hét
3. hét

  • Importáld

    Teljesítem

    Tedd be az online edzésnaplódba egy gombnyomással és kövesd a fejlődésed!

  • Nyomtasd ki

    Kinyomtatom

    A klasszikus módszer híve vagy? Nyomtasd ki az egész gyakorlatot, vidd magaddal bárhová és csináld amikor jólesik.

  • Oszd meg

    Megosztom

    Ismerősöd épp egy ilyen weboldalt keres? Vagy szeretnéd, ha együtt próbálnátok ki? Küldd el neki és eddzetek társaságban.

Biztos törlöd az edzéstervet?