töltés

Edzéstervek - Az online sportlabor

Triatlonos izomlazítás SMR hengerrel és teniszlabdával

Triatlonos izomlazítás SMR hengerrel és teniszlabdával

Kis Gyula kedvenc izomlazító gyakorlatai első sorban triatlonosok számára, SMR hengerrel és egy-két esetben teniszlabdával.

A gyakorlatokat jellemzően 5-6 ismétlésszámmal végezd, de ebben az esetben a legjobb, ha bízol az érzéseidben.

 

stalp.jpg svadli.jpg shajlitok.jpg

sitb.jpg scombfeszito.jpg skozelito.jpg

sfarizom.jpg sgerinc.jpg sszeleshat.jpg

sbicepsz.jpg smellkasiextenz.jpg slapockamobili.jpg

scsipomobili.jpg

 

 

 

Kis GyulaKis Gyula
A KisTri Balatonman Team megalapítója és edzője
 
- 23 éves triatlon sportmúlt
- Háromszoros abszolút Magyar bajnok fél-ironman távon (2010, 2012, 2013)
- Ironman világbajnokság 2012 abszolút 88.
- Legjobb ironman távú időm: 8:41:30
- Hét éves edzői tapasztalat amatőr sportolókkal az ELTE BEAC Polythlon vezetőedzőjeként
- triatlon szakedző
- jelenleg 40 sportoló felkészülését irányítom a saját egyesületemben a KisTri Balatonman Team-ben.

kisgyula.hu/
 
 


  • Importáld

    Teljesítem

    Tedd be az online edzésnaplódba egy gombnyomással és kövesd a fejlődésed!

  • Nyomtasd ki

    Kinyomtatom

    A klasszikus módszer híve vagy? Nyomtasd ki az egész gyakorlatot, vidd magaddal bárhová és csináld amikor jólesik.

  • Oszd meg

    Megosztom

    Ismerősöd épp egy ilyen weboldalt keres? Vagy szeretnéd, ha együtt próbálnátok ki? Küldd el neki és eddzetek társaságban.