töltés

Edzéstervek - Az online sportlabor

Nyújtás vízilabdázó módra

Nyújtás vízilabdázó módra

 
Decker Ádám – világbajnok vízilabdázó

 
Az Orvosegyetem SC védőjeként keményen edzem, versenyekre készülök, mellette fiatal sporttehetségeket patronálok, második diplomámat csinálom, júliusban pedig megszületett a kislányom. Jövőre olimpia, előtte pedig Európa-bajnokság, így folyamatosan „csúcsra járatom” magam.
 
Interjú Decker Ádámmal...

 

A vízilabda fizikailag nagyon összetett sportág. Az összes izmunkat, izomcsoportunkat igénybe veszi a lábunktól a nyakunkig, így az edzés utáni nyújtás során is alaposan érdemes végigmenni "tetőtől talpig". Bár a sorrend az pont fordított, én a láb és csípő nyújtásával kezdem.

A hirtelen nagy erőkifejtések sérülésveszélye, illetve az izomzat megfelelő anyagcseréje és regenerálódása miatt nagyon fontosnak tartom a rendszeres nyújtást.

 

Csípő, comb oldala és legfőként a combhajlító nyújtása Csípő, comb feszítő nyújtása

Comb hajlító, derék nyújtás Csípő nyújtása

Farizom, derék nyújtás Első Váll, bicepsz

Combahjlító, csípő, has Tricepsz, hátsó váll

Váll, lapocka Tricepsz - hátizom


  • Importáld

    Teljesítem

    Tedd be az online edzésnaplódba egy gombnyomással és kövesd a fejlődésed!

  • Nyomtasd ki

    Kinyomtatom

    A klasszikus módszer híve vagy? Nyomtasd ki az egész gyakorlatot, vidd magaddal bárhová és csináld amikor jólesik.

  • Oszd meg

    Megosztom

    Ismerősöd épp egy ilyen weboldalt keres? Vagy szeretnéd, ha együtt próbálnátok ki? Küldd el neki és eddzetek társaságban.