töltés

Edzéstervek - Az online sportlabor

Alakformálás TRX-szel

Alakformálás TRX-szel

Szabó Melinda Fitness Világbajnok popsira, combra és hasra gyúr.

  

A minap az egyre népszerűbb funkcionális tréningeszközök (TRX és társai) között tettünk rendet. Ha már amúgy is témánál voltunk, felkértük Szabó Melinda Fitness Világbajnokot, hogy adjon tippeket popsi- comb- és hasformáláshoz TRX szalaggal (mint láthatjátok, igencsak kompetens a témában). A megadott mennyiség egyénileg módosítható.

 

Hasizom erősítő gyakorlatok
(Részletes leírás a képekre kattintva)

Abdominal Crunch - hasprés TRX szalaggalSuspended Hip Press - csipőemelés TRX szalaggalSuspended Crunch - függesztett hasprés TRX szalaggalSuspended Pike - 'bicska' TRX szalaggalZ style Suspended Crunch - függesztett hasprés Z stílusban TRX szalaggalSuspended Hip Press - csipőemelés TRX szalaggal

 

Popsi- és comberősítő gyakorlatok
(Részletes leírás a képekre kattintva)

Squat - páros lábbal guggolás TRX szalaggalSingle Leg Squat - egy lábbal guggolás TRX szalaggalSuspended Lunge - Kitörés hátrafél TRX szalaggal

Edzés

Edzés

Edzés

Popsi- és comberősítő TRX gyakorlatok

Gyakorlat Mennyiség

Squat - páros lábbal guggolás TRX szalaggal

00:02:00 óó:pp:mp

Single Leg Squat - egy lábbal guggolás TRX szalaggal

00:02:00 óó:pp:mp

Suspended Lunge - Kitörés hátrafelé TRX szalaggal

00:02:00 óó:pp:mp


  • Importáld

    Teljesítem

    Tedd be az online edzésnaplódba egy gombnyomással és kövesd a fejlődésed!

  • Nyomtasd ki

    Kinyomtatom

    A klasszikus módszer híve vagy? Nyomtasd ki az egész gyakorlatot, vidd magaddal bárhová és csináld amikor jólesik.

  • Oszd meg

    Megosztom

    Ismerősöd épp egy ilyen weboldalt keres? Vagy szeretnéd, ha együtt próbálnátok ki? Küldd el neki és eddzetek társaságban.